PJM - tłumacz języka migowego

  1. A. Rybak
    Uczenie się przez eksperymentowanie
    Fundacja Zakłady Kórnickie 2023, Kórnik, 2024, (Artykuł na stronie internetowej Muzeum Matematyki w Kórniku, dostępny w zakładce "Pracownia matematyczna".).
  2. A. Rybak
    Każdy uczeń może odkrywać matematykę
    Hejnał Oświatowy (2023), no. 12, 10-17.
  3. I. Lénárt, N. Radovič, A. Rybak, P. Mladinič, M. Brkič
    Komparativna geometrija poučavanje s uporabom pribora
    Hrvatska udruga nastavnika istraživača, Zagreb, Chorwacja, 2022.
  4. J. Makowska, A. Rybak
    Kreatywne kształcenie matematyczne w Centrum Kreatywnego Uczenia się Matematyki na Wydziale Matematyki Uniwersytetu w Białymstoku
    Uniwersytet w Białymstoku, 2021.
  5. A. Rybak
    Effectiveness of teaching and learning in technology-supported mathematics education
    J. Phys.: Conf. Ser. 1946 (2021), 1-17.
    DOI: 10.1088/1742-6596/1946/1/012004
  6. A. Rybak
    Learning by experimenting as a good way to effective and student friendly mathematics education - experiences from Young Explorer's Club
    J. Phys.: Conf. Ser. 1840 (2021), 1-14.
    DOI: 10.1088/1742-6596/1840/1/012005
  7. A. Rybak
    Czy na powierzchni kuli można narysować kwadrat? - o kształtowaniu pojęć geometrycznych w realizacji podstawy programowej matematyki
    Zeszyt Metodyczny Matematyka, XXVIII Krajowa Konferencja SNM, Matematyka przyszłością, (D. Nowak, M. Romanowska, J. Świercz et al. Ed(s).), (publ. by) Wydawnictwo Nowik, 2019, pp. 58-61.
  8. A. Rybak
    Discovering mathematical knowledge by students as the way to successful learning of mathematics
    Komplexer Mathematikunterricht : Die Ideen von Tamás Varga in aktueller Sicht, Connecting Tamás Varga's Legacy and Current Research in Mathematics Education, (G. Ambrus, Ö. Vancsó, J. Sjuts, É. Vásárhelyi Ed(s).), Mathematiklehren und -lernen in Ungarn vol. 2, (publ. by) WTM-Verlag, 2019, pp. 317-332.
    DOI: 10.37626/GA9783959871648.0.19
  9. A. Rybak
    Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu matematycznym - na co warto zwrócić uwagę?
    Szkoła w dobie aplikacji (E. Pobiega, K. Pobiega, K. Winkowska-Nowak et al. Ed(s).), Fundacja AKCES, 2019, pp. 4-13.
  10. A. Rybak, I. Lénárt
    Pamięciowe zadania matematyczne nie tylko dla matematyków
    Zeszyt Metodyczny Matematyka, XXVIII Krajowa Konferencja SNM, Matematyka przyszłością, (D. Nowak, M. Romanowska, J. Świercz et al. Ed(s).), (publ. by) Wydawnictwo Nowik, 2019, pp. 53-58.
  11. I. Lénárt, A. Rybak
    Hungarian Perspectives-Comparative Geometry in Primary and Secondary School
    The Pedagogy of Mathematics in South Africa, Is There a Unifying Logic?, Real African Publishers, , , 2018, pp. 107-124.
  12. A. Rybak
    Each student is talented on the example of the lesson: students of junior high school discover normal distribution
    Formirovanie gotovnosti buduszczego uczitelja matematiki k rabote s odarennymi uczaszczimisja, Sbornik materialov meżdynarodnoj nauczno-prakticzeskoj konferencii, (E. P. Grinko Ed(s).), (publ. by) Brestskij Gosudarstvennyj Universitet, Brest, Belarus, 2017, pp. 3-6.
  13. A. Rybak
    Forming social competence of students and teachers at the centre for creative learning of mathematics at the university of Bialystok
    Pedagogiceskoe obrozovanie v usloviah transformacionnyh processov: socialnoe kacestvo obrozovania, 7th International Conference, Nov 24, 2016, Minsk, Belarus, (A. V. Poznak Ed(s).), (publ. by) Gos. Ped. Un-t im. Maksima Tanka, 2017, pp. 1-7, (on-line first).
  14. A. Rybak, I. Lénárt
    Comparative geometry: break barries between math and math phobics
    Formirovanie gotovnosti buduszczego uczitelja matematiki k rabote s odarennymi uczaszczimisja, Sbornik materialov meżdynarodnoj nauczno-prakticzeskoj konferencii, (E. P. Grinko Ed(s).), (publ. by) Brestskij Gosudarstvennyj Universitet, Brest, Belarus, 2017, pp. 6-10.
  15. A. Rybak, I. Lénárt
    GEOMETRIA PORÓWNAWCZA: PRZEŁAMYWANIE BARIER POMIĘDZY MATEMATYKĄ I FOBIĄ MATEMATYCZNĄ
    Studia Psychologiczne 55 (2017), no. 3, 3-17.
    DOI: 10.2478/V1067-010-0165-5
  16. A. Rybak
    Kształcenie matematyczne z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w różnorodnych warunkach sprzętowo-lokalowych
    Szkoła w dobie Internetu 2.0 (K. Winkowska-Nowak, K. Pobiega et al. Ed(s).), Fundacja AKCES, 2016, pp. 68-85.
  17. A. Rybak
    Media-aided math education as a factor of making positive student self-assessment and better understanding the reality
    Formirovanie gotovnosti buduszczego uczitelja matematiki k rabote s odarennymi uczaszczimisja, Sbornik materialov meżdynarodnoj nauczno-prakticzeskoj konferencii, (E. P. Grinko et al. Ed(s).), (publ. by) Brestskij Gosudarstvennyj Universitet, Brest, Belarus, 2016, pp. 20-23.
  18. A. Rybak
    Multimedialne wspomaganie kształcenia matematycznego
    Wydawnictwo Nowik, 2016.
  19. A. Rybak
    Jak z każdego studenta wydobyć to, co najlepsze? Indywidualne podejście do kształcenia - również w formie zdalnej
    Na rozdrożu biurokratycznej arbitralności, Kultura edukacji szkoły wyższej - różnorodne perspektywy, Nov 14-15, 2014, Białystok, Poland, (E. J. Kryńska, M. Głoskowska-Sołdatow, A. Kienig et al. Ed(s).), (publ. by) Oficyna Wydawnicza Aspra-JR, 2015, pp. 337-344.
  20. A. Rybak, L. Uba
    Wykorzystanie innowacyjnych technologii w kształceniu matematycznym w szkole i na uczelni - polska perspektywa
    Formirovanie gotovnosti buduszczego uczitelja matematiki k rabote s odarennymi uczaszczimisja, Sbornik materialov meżdynarodnoj nauczno-prakticzeskoj konferencii, Apr 15-16, 2015, Brest, Belarus, (E.P. Grinko Ed(s).), (publ. by) Brestskij Gosudarstvennyj Universitet, Brest, Belarus, 2015, pp. 3-10.
  21. A. Rybak
    Multimedia in Education Computers and Software Help in Discovering Mathematical Knowledge
    Lambert Academic Publishing, 2014.
  22. A. Rybak
    Praca badawcza ucznia z programem GeoGebra drogą do samodzielnego konstruowania wiedzy matematycznej
    Matematyka z GeoGebrą (K. Winkowska-Nowak, E. Pobiega, R. Skiba Ed(s).), Wydawnictwo Akademickie SEDNO, 2014, pp. 44-59.
  23. I. Lénárt, A. Rybak
    Trzy światy geometrii
    Wydawnictwo Dla Szkoły, 2013, (Przygody na płaszczyźnie sferze i półsferze).
  24. I. Lénárt, A. Rybak
    Comparative Geometry with Geogebra, Spherical Easel and Other Didactic Tools
    GGIJRO 2 (2012), no. 2, 67-76.
  25. I. Lénárt, A. Rybak
    Play as a method of development of mathematical competence in primary school
    Problemy wczesnej edukacji 1(16) (2012), 41-48, (Issue title: Kompetencje dzieci i ich nauczycieli - bariery i wsparcie).
  26. A. Rybak
    Koncepcja kompleksowego wspomagania kształcenia matematycznego z wykorzystaniem mediów na poziomie szkoły podstawowej
    Edukacja medialna w świecie ponowoczesnym (B. Siemieniecki Ed(s).), Uniwersytet Mikołaja Kopernika, 2012, pp. 582-591.
  27. B. Dudel, I. Lénárt, A. Rybak
    Koncepcja włączenia treści z zakresu geometrii sferycznej do kształcenia na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum
    Współczesne problemy nauczania matematyki (H. Kąkol Ed(s).), Prace Monograficzne z Dydaktyki Matematyki vol. 4, Stowarzyszenie Nauczycieli Matematyki, 2011, pp. 175-202.
  28. A. Rybak
    Działania wdrożeniowo-badawcze w zakresie zdalnego kształcenia na Uniwersytecie w Białymstoku
    Koncepcje i praktyka e-edukacji (M. Dąbrowski, M. Zając, J. Antoszkiewicz, J. Goliński Ed(s).), Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, 2011, pp. 49-57.
  29. A. Rybak
    GeoGebra w przygotowaniu studentów do nauczania matematyki
    GeoGebra. Wprowadzanie innowacji edukacyjnej (R. Skiba, K. Winkowska-Nowak Ed(s).), Uniwersytet Mikołaja Kopernika, 2011, pp. 181-185.
  30. A. Rybak
    Tradycyjne i nowoczesne środki dydaktyczne w edukacji
    Technologie Edukacyjne - tradycja, współczesność, przewidywana przyszłość (T. Lewowicki, R. Siemieniecki Ed(s).), Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna vol. 1, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń, Poland, 2011, pp. 103-117.
  31. A. Rybak, D. Tomaszuk
    Ontology-driven student module of personalized educational system
    Informacjonnyje technologii i programnyje sredstva: projektirovanije, razrabotka i primenenije (E. N. Livak, L. V. Rubikova Ed(s).), Grodnenskij Gosudarstvennyj Universitet, 2011, pp. 61-65.
  32. A. Rybak
    Creating a community for distance learning at the University of Bialystok
    Use of E-learning in the Training of Professionals in the Knowledge Society, 2nd Annual International Scientific Conference Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning, (E. Smyrnova-Trybulska Ed(s).), (publ. by) Uniwersytet Śląski, 2010, pp. 177-188.
  33. A. Rybak
    E-learning in Poland
    E-learning Practices (U. Demiray Ed(s).), vol. II, Anadolu University, 2010, pp. 653-672.
  34. A. Rybak
    Media i dialog z uczniem jako skuteczne środki inspirujące konstruowanie wiedzy
    Język - komunikacja - media - edukacja (B. Siemieniecki, T. Lewowicki Ed(s).), Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna , Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń, Poland, 2010, pp. 1-10.
  35. A. Rybak
    Przykłady systemów zdalnej edukacji, realizujących dobór strategii nauczania do stylu uczenia się użytkownika
    E-learning w szkolnictwie wyższym: potencjał i wykorzystanie (M. Dąbrowski, M. Zając Ed(s).), Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, 2010, pp. 127-133.
  36. W. Półjanowicz, A. Rybak
    Koncepcja kształcenia studentów w zakresie systemów e-learningowych
    e-mentor 31 (2009), no. 4, 45-50.
©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.