Podczas spotkania będziemy kontynuować temat dotyczący budowania myślących klas na lekcjach matematyki. W prezentacji ponownie oprzemy się na wskazówkach Petera Liljedahla zawartych w książce o takim właśnie tytule. Podyskutujemy też o naszych doświadczeniach w zakresie kolejnych wskazówek udzielanych przez Petera Liljedahla. Podczas poprzedniego seminarium omówiliśmy następujące wskazówki/praktyki pomagające budować myślącą klasę:
Na najbliższym spotkaniu podejmiemy dyskusje nad kolejnymi praktykami. Jak zwykle porozmawiamy też o potrzebach i oczekiwaniach nauczycieli w zakresie tematyki poruszanej na naszym seminarium i wszelkich nowościach, które wydarzyły się w październiku, a którymi chcemy się podzielić między sobą.
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.